D'aquest lloc....

La meva foto
Reus, Catalunya, Spain
Sigueu benvinguts en aquest racó on podrem compartir pensaments, aficions i debatre les diferents qüestions que ens envolten ...Agrairé i procuraré respondre tots els vostres comentaris.

diumenge, 15 de febrer del 2009

Neu...!!!

Un any mes arriba la setmana blanca, unes mini vacances per gaudir de la neu en el que sembla un bon any per la pràctica d'aquest fantàstic esport que es l'esqui...

Com els darrers anys el lloc escollit es Andorra. Un hotelet a La Cortinada i les pistes d'Ordino-Arcalis

El grup també es l'habitual, aquest cop sense els nens...
La Carme...

La Núria...
En Joaquim...

i en Pep

El nostre primer dia d'esqui no pot ser millor... Neu pols abundant i un sol magnífic...

Després d'una esgotadora jornada completem el día fent un tomb per les botigues de Les Escaldes i Andorra la Vella...

...i recuperant les caloríes que hem perdut amb tant d'exercici...
L'endemà el sol ha desaparegut, la neu ha començat a caure, encara no sabem que ens espera una de les mes grans nevades dels darrers temps...

El paisatge blanc convida a parar en tots els racons que trobem a la carretera

Quan ens despertem el tercer día els efectes de la nevada comencen a ser espectaculars, però encara ha d'arribar el més fort...

Les pistes d'esqui estan tancades per l'excés de neu caiguda i ens dediquem a fer turisme...
Visitem un parell de museus a Ordino (La Casa Areny-Plandolit i el Museu Postal)
No deixa de nevar, a mesura que pasa el matí ho fa més intensament...
Mentre dinem en un restaurant d'Ordino (Casa Leon) els flocs de neu formen una cortina impressionant...
...el nivell de neu al carrer ha crescut...
...costa reconeixer on es el nostre cotxe sota de tanta neu...
...hem de demanar una pala en un hotel proper per treure tota la neu que hi ha al damunt...

...i després de posar-hi les cadenes tornem cap al nostre hotel a La Cortinada...

Allà, al parquing del costat de l'hotel, trobem el nostre Civic totalment sepultat a la neu

Al mati següent ja he tret tota la neu del damunt del cotxe, però els carrers continuen plens de neu
El Sol torna a sortir, sembla que farà un bon día, però les pistes encara son tancades pel risc d'allaus així que torna a tocar fer turisme, aquest cop per Andorra la Vella...

...entre foto i foto anem cercant un lloc per dinar...

...finalment ho fem al restaurant que hi ha a la plaça del poble (Bon dia) al costat del cas antic d'Andorra la Vella...

El darrer día de la nostra estada a Andorra ja podem tornar a les pistes. Podrem despedir-nos de la nostra setmana blanca esquiant...

Al acabar la jornada ens disposem a tornar a casa. Per un cop potser el que quedarà en el nostre record no serà l'esquí, els menjars dels restaurants o la agradable companya dels nostres amics, sino la gran i espectacular nevada que hem viscut aquests dies.

Anònim ha dit...

jajaja déu n'hi do, quina nevadaaa! això passa per no voler anar-hi amb mi per Nadal! :p

per cert! que 'fashion' la mama amb les MEVES botes jijijiji